Relación de postos de traballo do Concello

Descrición

A Relación de Postos de Traballo (RPT) é o instrumento técnico a través do cal se realiza a ordenación do persoal de acordo coas necesidades dos servizos, indicando os requisitos esixidos para o desempeño de cada posto (titulación específica, carnés necesarios, licenzas especiais...), así como a súa denominación, características esenciais deles (complementos de destino e específicos) e determinación das súas retribucións complementarias. É o principal instrumento organizativo e de xestión de recursos humanos nas administracións, posto que deseña a súa estrutura interna, ordenando e clasificando o persoal segundo a realización concreta do traballo para desenvolver. Mediante a RPT racionalízase e ordénase a función pública e é un instrumento esencial da política de persoal ao incluír nela a dimensión económica ou orzamentaria.

Datos e recursos


Información adicional

Campo Valor
Última actualización novembro 30, 2021, 12:05 (UTC)
Creado novembro 30, 2021, 06:55 (UTC)
Frecuencia de actualización

Anual